Τα στοιχεία προέρχονται από ιαπωνική μελέτη με επικεφαλής τον Τακαγιούκι Γιαμάτζι του Πανεπιστημίου της Χιροσίμα, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση σε αμερικανικό καρδιολογικό συνέδριο. Η ερευνητική ομάδα παρακολούθησε επί πέντε χρόνια 642 άνδρες και 441 γυναίκες με μέση ηλικία 51 ετών, που χωρίσθηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με το πόσο γρήγορα έτρωγαν (αργά-φυσιολογικά-γρήγορα).
Διαπιστώθηκε πως όσοι τρώνε με ταχύτατους ρυθμούς, είχαν τελικά τη μεγαλύτερη πιθανότητα (11,6%) να εμφανίσουν μεταβολικό σύνδρομο, σε σχέση με όσους έτρωγαν με κανονικό ρυθμό (6,5%) ή με αργό (2,3%). Επί πλέον, όσοι έτρωγαν πιο γρήγορα, είχαν μέσα σε αυτή την πενταετία πάρει περισσότερα κιλά, είχαν μεγαλύτερη περιφέρεια μέσης και υψηλότερο σάκχαρο, σε σχέση με όσους έτρωγαν αργά.
Η λύση λοιπόν είναι να διαθέτουμε περισσότερη ώρα για τα γεύματά μας, μια απλή αλλαγή που θα μας βοηθήσει να απολαύσουμε το φαγητό περισσότερο αλλά και να μην παχαίνουμε.


Eξαφανίσετε τους κιρσούς, εύκολα και ανώδυνα
Κερατόκωνος: αποτελεσματική αντιμετώπιση.
Παχυσαρκία : Σύγχρονη Λύση από τον Ειδικό
Απαλλαγείτε από τις αιμορροΐδες ανώδυνα και αποτελεσματικά
Απαλλαγείτε από το κότσι σε 20 λεπτά